loading...
برنامه استیج منوتو|دانلود برنامه استیج
AliReZa بازدید : 504 شنبه 03 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود اجرای سهراب آهنگ هجرت در مسابقه استیج Stage Manoto

 

نام آهنگ : هجرت

برای دانلود رویه لینک زیر کلیک کنید

---------------------------------------------------------------------------------

دانلود با لینک مستقیم

AliReZa بازدید : 771 شنبه 03 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود اجرای فریال اهنگ غریبه آشنا در مسابقه استیج منوتو Stage Manoto

 

دانلود اجرای زیبای فریال در مسابقه استیج پنجشنبه شب 1 بهمن

آهنگ : غریبه آشنا

دانلود با لینک مستقیم

 

AliReZa بازدید : 170 شنبه 03 بهمن 1394 نظرات (0)

گروه شهرام آذر در مسابقه Stage + عکس اعضاي گروه شهرام آذر

(( بيوگرافي شهرام آذر ))

شهرام آذر، معروف به سندی، آهنگساز، تنظیم کننده، خواننده و نوازندهٔ چیره دست، صاحب سبک و از پیشروان ساده خوانی و به گونه‌ا‌ی رپ‌ در ایران است.

دسته بیشتر آهنگ‌ های خاطره انگیزی که در درازای عمر هنری شهرام شنیده ایم، موضوعات اجتماعی و مردمی داشته و از دل مشکلات جامعه بیرون آمده، که در گونه خودش باز سبکی نو بود.

سبکی که به دلیل الهام گرفتن از موسیقی جنوب ایران، بسیار مورد توجه علاقه‌ مندان موسیقی و اقشار مختلف جامعه قرار گرفت. او همچنین آهنگسازی و تنظیم بسیاری از آثار موفق دیگر خوانندگان ایرانی را  بر عهده داشته است.

در این گروه سهراب، شقایق، فراز و میلاد حضور دارند.

*** *** *** *** ***

(( بيوگرافي فراز گوانی ))

عکس و بيوگرافي فراز گوانی اعضاي گروه شهرام آذر

فراز گوانی: متولد گیلان ، از کودکی در مدرسه عضو گروه سرود بوده. مشوق اصلی و همیشگی او در خوانندگی  پدرش  بوده است. از ۵ سالگی به ورزش کاراته پرداخته است. پس از مهاجرت به کشور سوئیس در سن چهارده سالگی او کار حرفه خود را به طور جدی تری آغاز کرد.

علاقه شدید به موسیقی باعث شد که او ساز کیبورد را به صورت خودآموز فراگیرد.

در هفده سالگی اولین کار حرفه ای خود را با نام "پناهنده"  که کاری از جهانبخش پازوکی بود و باز گو کننده زندگی شخصی خود اوست، منتشر کرد. کاری که سازنده آن در قبال ساخت آن هزینه ای از او به عنوان یک جوان تازه کار قبول نکرد.

او در رشته کامپیوتر تحصیل کرده و در حال حاضر با پدر و مادر زندگی میکند و در اینباره می گوید: "از همه میخوام که قدر پدر مادرشونو بدونن و بهشون احترام بزارن، چون پدر مادر تکرار شدنی نیستن."

همواره آرزوی شرکت در مسابقه آواز خوانی را داشته و بدلیل مشکل در اخذ ویرا نتوانسته بود در آکادمی گوگوش در لندن شرکت کند تا اینکه پس از اخذ اقامت کشور سوئیس توانست در برنامه Stage  شرکت کند.

*** *** *** *** ***

(( بيوگرافي شقایق))

عکس و بيوگرافي شقایق اعضاي گروه شهرام آذر

 

شقایق:زاده جنوب کشور بوده و با وجود اینکه تحصیل کرده در رشته برق الکترونیک است، همواره آرزوی داشتن فعالیتی هنری را در س داشته است.

او از زمان کودکی همواره رویای ایستادن بر روی صحنه و اجرای آواز را داشته است و می گوید در حال حاضر بهترین روزهای زندگی خود را سپری می کند و بهترین قسمت آن بودن در کنار شهرام آذرست، مربی خود که آموختن از او برایش رویایی بوده که امروز تبدیل به حقیقت شده، شخصیتی بینظیرو مایه افتخار همه ایرانیان خصوصا جنوبی ها.

در۱۵ سالگی شروع به یادگیری ساز نمود تا  اصولی تر موسیقی را دنبال کند. به سبک های پاپ، جز بلوز و کانتری و R&B علاقه مند است.

خواننده تاثیر گذار و الگوی آوازخوانی او لیلا فروهراست وتکنیکهای خواندن را با گوش دادن به ترانه هایش  یاد گرفته.

او با سبک های مختلف نقاشی آشناست و از ۴ سالگی از انجام آن لذت می برد.

به نظر او زندگی اش یه نمونه از "خواستن توانستن است" بوده و برای او اهمیتی ندارد رسیدن به هدف چند سال به طول خواهد انجامید.

 

*** *** *** *** ***

(( بيوگرافي سهراب ))

عکس و بيوگرافي سهراب اعضاي گروه شهرام آذر

 

سهراب: متولد ۱۳۶۲عاشق شعر، فعال در رشته گرافیک،  نوازنده و مربی سلفژ و گیتار می باشد. در سال ۱۳۸۱ به کشور کانادا مهاجرت کرد تا آغاز دوره ای باشد برای رشد و ثمره دادن هنرش.  نزد اساتیدی مانند سیامک ولایی و بابک امینی راه حرفه ای شدن را آموخت.

سال ۱۳۸۸ اولین آلبوم او به نام از ستاره تا مهتاب در ایران ساخته شد و در فضای مجازی پخش شد و بعد از آن ترانه های دیگر در طی این سالها ارائه شدند.

او می گوید با یک دنیا امید به لندن آمده تا بانی و بازیگر شعار معروف خود باشد: زنده باد هنر پاک و بی واسطه.

او درباره خود می گوید، شاید رنگ روشن موهای من وجه تمایز و خاص بودن را در من نهادینه کرد و وقتی ساز بدست گرفتم و آواز خوانم تصویری متمایز ساختم.

 

*** *** *** *** ***

(( بيوگرافي میلاد ))

عکس و بيوگرافي میلاد اعضاي گروه شهرام آذر

میلاد: میلاد متولد تورنتوی کانادا است. او خواندن و نواختن پیانو را از چهار سالگی شروع کرد و با انتخاب پیانو به عنوان ساز اصلی از موسسه آموزشی  Royal Conservatory of Music فارغ التحصیل شد.

در حال حاضر مشغول به تحصیل در رشته موسیقی در دانشگاه یورک بوده و همچنبن به تعلیم پیانو در آموزشکاه موسیقی می پردازد.

یکی از بهترین اتفاقات زندگی او آشنایی و همکاری با شهبال شپ پره است و یکی از پرتنش ترین کارهای زندگیش مهاجرت به تنهایی به لس آنجلس جهت همکاری با او می باشد.

با وجود مخالفت معلم پیانو خود که معتقد بود می بایست به نواختن پیانو تمرکز کند، به آموختن ویلون و سنتور پرداخت و برای مدتی هر سه ساز را در یک آموزشگاه می آموخت. روزهای خاطره انگیزی برای او که حتی زمان برای خوردن ناهار اختصاص نمی داد.

او قدردان پدر و مادر خود است که همواره در خانه به زبان فارسی صحبت کرده و او قادر به صحبت کردن و خواندن به زبان فارسی است.

AliReZa بازدید : 193 شنبه 03 بهمن 1394 نظرات (0)

گروه رضا روحانی در مسابقه Stage + عکس اعضای گروه رضا روحانی

(( بیوگرافی رضا روحانی ))

رضا روحانی، متولد ۱۳۵۶، از موسیقی دانان جوان زاده شده در یک خانواده هنری است. او تحصیلات عالیه خود را در رشته موسیقی‌، مشخصا پیانو JAZZ در دانشگاه موسیقی‌ Hanover آلمان انجام داده و پس از پایان تحصیل و بازگشت به ایران، گروه موسیقی بی کلام " آنسوی ماه"  را راه اندازی و سرپرستی کرد.

رضا روحانی مجددا به آمریکا  بازگشت و به ادامه تحصیل در رشته موسیقی‌ فیلم در دانشگاه برکلی پرداخت.

او تجربه کاری با  Klaus Meine (Scorpions), Emel Sayin , علیرضا عصار,  سارا نائینی و گوگوش را دارد.

 

(( بیوگرافی سولماز ))

عکس و بیوگرافی سولماز اعضای گروه رضا روحانی

 

خواندن آواز را یک دغدغه اصلی زندگی خود می داند و هیچگاه او را او را خسته نمی کند.

دلیل اصلی مهاجرت به کانادا و ترک تمام تعلقاتش در ایران را عشق به موسیقی می داند تا اثبات کند در آن استعداد دارد.

سلماز موسیقی‌ را از کودکی با نواختن پیانو شروع کرد. در ایران به عنوان نوازندهٔ ویلینسل در ارکستر‌های مختلف فعالیت داشته است.

او تحصیلات خود رو در رشتهٔ مهندسی‌ معماری به پایان رسانده و موسیقی‌ رو در کنار رشتهٔ اصلی‌ دنبال کرد. به محض فارغ‌التحصیل شدن فعالیت خود رو در ارکستر‌های مختلف به عنوان نوازنده ادامه داد اگرچه به ضبط تعدادی کار که هرگز در آن دوران منتشر نشد بسنده نمود.

از آنجائی که به خواندن بیش از نوازندگی علاقه داشت، به آموختن آواز نزد اساتید سلفژ و آواز سنتی پرداخت.

پس از تشکیل گروه موسیقی در کانادا و اجرا در کنسرت‌ های مختلف، ضبط کار و موزیک ویدیو هنوز معتقد است که اول راه است.

"زمانی که اولین بار که به عنوان خواننده‌ تکخوان روی صحنه رفتم برای من جالبترین لحظه‌ زندگیم بود".

.

(( بیوگرافی حسین))

عکس و بیوگرافی حسین اعضای گروه رضا روحانی

او در شانزده سالگى نوازندگى گيتار كلاسيك را شروع كرده و در بيش از ده كنسرت غير حرفه اى بعنوان نوازنده روى صحنه بوده است. در دو سال گذشته سعى بر آموختن گيتار آگوستيك و ساز تنبور كرده و در حال حاضر مشغول تحصيل در رشته موسيقى در دانشگاه ليورپول می باشد. همچنین مدتی را نزد لیلی افشار به یادگیری گیتار پرداخته است.

می گوید: "شايد قبول نشدن در آزمون آكادمى موسيقى گوگوش، چند سال پیش، نقطه عطفى در زندگى من بود. يقين داشتم روزى بهتر روى استيج خواهم بود".

مهاجرت از ایران به انگلستان برای او بزرگترین اتفاق زندگی بوده است.

 

*** *** *** *** ***

(( بیوگرافی مژده ))

عکس و بیوگرافی مژده اعضای گروه رضا روحانی

 

متولد شهر خوی است. "در دوران کودکی حدود ۱۰ سالگی وقتی‌ داشتیم دوستیها را تقسیم میکردیم، درخاله بازی من خواننده می‌شدم و همه بچه‌ها با ذوق خاصی‌ به خواندن من گوش می دادند تا جایی‌ که رشته بازی‌ از دستمان در میرفت و دوباره شروع میکردیم."

او می گوید در دوران کودکی، همیشه مسًولیتهای بزرگتر از سن معمول خود داشتم، ولی موسیقی تکیه گاه ای بزرگ برای من بود.

به علت علاقه فراوانی‌ که به موسیقی داشت، هر آهنگی که به نظر او ملودی زیبایی داشت چه به زبان فارسی  و یا زبان عربی‌، ترکی‌ و یا هندی آن را به خاطر می سپارد و در فرصت هایی که پیدا می کرد آنرا برای نزدیکان اجرا می کرد. خواننده مورد علاقه او گوگوش است.

در ۲۷ سالگی، زمانی‌ که مادر دو دختر بود  به آلمان مهاجرت کرد و پس از گذراندن دوران سخت مهاجرت در شهر کوچکی که تنها خانواده ایرانی‌ ساکن آنجا بود، شروع به فعالیت موسیقی کرد.

او در مناسبت های مختلف سال نو،خیریه برای کمک به بچه‌های بیمار و فقیر آفریقا و روسیه و پناهجویان فعال بوده و این  منجر به همکاری با افراد شناخته شده در موسیقی همچون آصف ،سامان، عارف ابراهیم پور، فریدون اسکندر، هایک هاکوپیان، ایرج مهدیان، ایرج خواجه امیری، جمال وفایی و بسیاری دیگر شد.

او به همراه دو فرزند خود به شهر دورتموند نقل مکان کرد و کارهای "تلافی"، "زمین پاک ایرانم" و "از قبل" را منتشر نمود.

 

*** *** *** *** ***

(( بیوگرافی فریال ))

عکس و بیوگرافی فریال اعضای گروه رضا روحانی

متولد شهر رشت بوده، از زمانی که به یاد دارد به خواندن علاقه مند بوده و بر این باور است این علاقه از گوش دادن به آواز همیشگی لالایی مادر در دوران کودکی شکل گرفته است. بعدها، زمانی که لذت خواندن رو لمس کردم، در واقع از انجام هیچ کار دیگه ای اون حس لذت بخش رو تجربه نکردم. این خوندن در طی سالها، از خونه و مدرسه و جمع های دوستانه، کم کم راه پیدا کرد به همکاری با چند بند مختلف و

زمانی که لذت خواندن رو لمس کرد، سعی کرد آن را به صورت جدی تر با برگزاری کنسرت های خصوصی برای بانوان ادامه دهد. تا اینکه در ایران چند آهنگ ضبط کرد که یکی از آنها به جشنواره موسیقی بانوان گل یاس راه پیدا کرد.

 
فریال در ایران در رشته کامپیوتر تحصیل کرده است. او در مسابقات کشوری ایروبیک و استپ به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و به عضویت تیم ملی ایروبیک و استپ ایران درآمد و در مسابقات جهانی بلگراد حضور پیدا کرد. پس از کسب دو مدال طلای قهرمانی ایران در دو سال پیاپی، برای تحقق دادن به رویای خواندن به استرالیا مهاجرت کرد.

او همچنین با بازیگری در فیلم The Dawn  کاندیدای بهترین هنرپیشه نقش اول، در جشنواره فیلم سیدنی شد.

تا به امروز اجراهای متعددی در استرالیا داشته و در حال حاضر مشغول تحصیل در رشته  Contemporary Music می باشد.

 

AliReZa بازدید : 436 شنبه 03 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود اجرای مهدی اهنگ این آخرین باره در مسابقه استیج Stage Manoto

\"\"

اجرای مهدی در مسابقه استیج پنجشنبه شب 1 بهمن Stage Manoto

نام آهنگ : این آخرین باره

دانلود با لینک مستقیم

 

AliReZa بازدید : 205 شنبه 03 بهمن 1394 نظرات (0)

گروه بابک سعیدی در مسابقه Stage + عکس اعضای گروه بابک سعیدی

(( بیوگرافی بابک سعیدی ))

بابک سعیدی، زاده ۱۳۶۰ تهران، چهره ای که بسیاری او را از طریق برنامه آکادمی موسیقی گوگوش می شناسند، آهنگساز، نوازنده و تنظیم کننده جوانی که در چند سال اخیر کارهایش توسط چند تن از بزرگان موسیقی پاپ ایران اجرا شده است.

بابک سعیدی در دوران اقامت‌اش در ایران در گروه ناصریا به همراه ناصر عبداللهی فعال بود. او تحصیل کرده رشته موسیقی در دانشگاه Power House است. از جمله کارهای او می توان به همکاری با گوگوش، داریوش اقبالی، ابی و بیژن مرتضوی اشاره کرد.

در این گروه امین٬ عطا٬ پانیدا و رضا حضور دارند.

(( بیوگرافی امین ))

عکس و بیوگرافی امین اعضای گروه بابک سعیدی

متولد ۱۳۶۵ تهران و از پانزده سالگى ساكن انگلستان است. بيش از ٨ سال است كه در سبك رپ و هيپ هاپ فعاليت مى كند. متاهل است و در كنار همسرش در شهر كوچكى در جنوب انگلستان زندگى مي کند. به شغل سلمانی و پيرايش مشغول است و واقعاً از كارى كه ميكند لذت برده چون معتقدست یک کارهنری انجام می دهد.

فعاليت او با تشكيل يك گروه جدى تر شد و علارقم جدا شدن گروه از هم٬ به تنهايى به كار خود ادامه داد.

می‌گوید بى حد و مرز بودن، آزادى در بيان، جنبه ى اعتراضى و حس رقابتى رپ مهمترين دلايلى است كه اين سبك را انتخاب كرد.   

او شاعر آهنگهای خود بوده وهمواره تمرکز خود را بر روى محتوا اشعارش گذاشته است:

" بيشتر سعى ميكنم كه از تجربه هاى شخصيم و سوژه هاى اجتماعى  تو شعرام استفاده کنم و هميشه گفتم كه حاضرم غروب كنم تا كه شعرامو پُر از دروغ كنم- سرگذشتم رو نوشتند اما سرنوشتم را خود نويسم"

تا به حال بيشتر از ۳۰ تک آهنگ و يك آلبوم از او منتشر شده است.

(( بیوگرافی رضا ))

عکس و بیوگرافی رضا اعضای گروه بابک سعیدی

در کودکی علاقه زیادی به ورزش داشته و از جایی که پدر او مربی ورزش بوده او تحت آموزش شنا قرار گرفته و برای مدت طولانی هر روز این ورزش را انجام داده است. سپس به ورزش واترپلو و والیبال پرداخت. این در حالی بود که او همواره علاقه‌مند به داشتن فعالیت هنری بوده و در انتظار یافتن فرصتی برای انجام آن. او مدتی را به یادگیری ساز گیتار پرداخت اما زیاد به طول نیانجامید.

وقتی ۱۷ ساله بود پس از دیدن یک تبلیغ جهت بازیگری در یک تاتر اقدام کرد و توانست مهارت اجرا را در خود تقویت کند. او به عنوان نوازنده در گروه تئاتر "خانه کاغذی" برنده جایزه "برتر مناطق" در جشنواره فجر شد.

همواره عشق به موسیقی را در سر داشته و هرگز این علاقه را رها نخواهد کرد و اکنون خوشحال است که می تواند در این زمینه پیشرفت کند.

*** *** *** *** ***

(( بیوگرافی پانیدا ))

عکس و بیوگرافی پانیدا اعضای گروه بابک سعیدی

پانیدا در ده سالگی به هلند مهاجرت كرد. او به خواننده هلندى تبار "Anouk" علاقه داشت که از نظر سبک خواندن و حتی شخصيتى در او و کارهایش تاثير فراوانى داشته است.

در یازده سالگى شروع به ساخت ملودى و ترانه هايى كه بر گرفته از احساساتش بود کرد. او می گوید در لحظاتى كه زندگى برايش كمتر زيبا بود به موسیقی پناه برده و آن را همچون آغوش مادر كه هميشه به گرمى پذيراست، می یافت.  

می گوید "‏خيلى كوچك بودم كه خواندن من مورد توجه اطرافيان قرار گرفت و به تشويق خانواده اين هنر را جدي تر گرفتم. ‏تا ‏جايى كه حافظه ام ياری مي كند به خواندن و زيبايى هنر علاقه داشتم و احساسات درونى خود را از طریق خواندن با ديگران به اشتراك می گذارم."

پانیدا تحت حمایت و تشویق پدرش که خود بارها قهرمان اروپا و مربى تيم ملى تكواندو در هلند بوده است در دوران نوجوانى مقام قهرماني كشور (هلند) را دررشته تكواندو كسب کرد.

علاقه او به هنر تا حدى بود كه او را متقاعد به ترك شغلی کرد که شش سال مشغول به انجام آن بود، تا بدین وسیله به صداى درون خود گوش كند.

مدت يك سال است كه با تمركز بيشترى به موسيقى ‏مى پردازد و چند اجراى زنده در هلند داشته است.

*** *** *** *** ***

(( بیوگرافی عطا ))

عکس و بیوگرافی عطا اعضای گروه بابک سعیدی

در شانزده سالگى براى ادامه‌ى تحصيل به انگلستان مهاجرت کرد و با وجود كم تجربگى ومشکلات مهاجرت توانست یک زندگى مستقل بسازد و به گفته خود هربار با آزمون و خطا راه درست را پيدا کرده.

"در اين ميان هروقت كه دلگير ميشدم، با خواندن ترانه، حسم رو ابراز مى كردم."

اجرای یک ترانه به زبان انگلیسی در مقابل همکلاسی‌ها و معلم در دوران کالج یکی از زیباترین خاطرات اوست.

او قبلا در مسابقه ى آكادمى گوگوش شركت كرده بود و عدم موفقیت در آن نه تنها باعث نا اميدی او،  بلكه انگیزه برای تلاش بیشتر و بالا بردن كيفيت اجرا یش بود بدلیل اینکه معتقد بوده است كه روزى دوباره فرصتی بهتر برای او مهيا خواهد شد.

در حال حاضر مشغول به تحصيل در رشته زيست شيمى در يكى از دانشگاه هاى لندن می باشد.

او براى اينكه بتواند در برنامه Stage به موفقیت برسد شغل پاره وقت خود را رها کرده است وهدف او این است که درعرصه موسيقى كارهايى را ارائه دهد كه منحصر به فرد بوده و بر دل مردم بنشیند.

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو